Cadeaubonnen

Lieve klanten,

Wij willen iedereen bedanken voor alle lieve reacties, medeleven en steunbetuigingen.
Er zijn veel reacties binnen gekomen met de vraag of de klanten iets voor ons kunnen doen, in de vorm van inkomen en omzet. Er word aangeboden om alvast een behandeling te betalen die komen gaat of klanten vragen of wij cadeaubonnen verkopen die ze later in kunnen leveren. We hebben tot zelfs klanten die willen betalen zonder een behandeling daarvoor terug te verwachten……WAUWWWW. Het ontroerd ons echt dat jullie zo met ons meedenken en meeleven. Na overleg met het team hebben wij besloten hier toch iets mee te gaan doen.

Leuk idee!! We gaan cadeaubonnen maken en verkopen, met als doel omzetverspreiding…

Wat houd dit in / Wat zijn de spelregels:

– De cadeaubon bedraagt €10. Dit is een vast bedrag.
– Je kan en mag meerdere cadeaubonnen kopen per persoon maar hoeft niet 1 is er al 1.
– Wilt u 20 euro betalen dan krijgt u twee cadeaubonnen van € 10. enz enz
– De cadeaubonnen zijn in te wisselen op behandelingen én producten.
– De minimale besteding waarbij de bon ingeleverd mag worden is €15
– Er mag maar 1 cadeaubonbon per behandeling / per product ingeleverd worden.
* bijv. u wilt alleen een knipbehandeling of een product kopen dan kunt u 1 bon inleveren.
* Wilt u knippen en kleuren dan kunt u 2 bonnen inleveren. Koopt u er dan nog een product bij dan kunt u 3 bonnen inleveren.
* Komt u samen met uw kind en partner dan kunt u 3 bonnen inleveren.
– Deze bon is geldig v.a. het moment dat we weer open gaan.
– De cadeaubonnen krijgt u via de mail met een bijbehorend bonnummer. Dit bonnummer is belangrijk en staat op uw naam, dus alleen u of een van uw gezinsleden( kinderen / partner) kan deze bon inleveren.
– De cadeaubonnen mailen wij naar u toe en deze incl het bonnummer moet u natuurlijk goed bewaren en inleveren op de gewenste afspraak.
– Er zit geen max. aan de hoeveelheid bonnen die u af neemt en zijn onbeperkt geldig.

OP deze manier kan de klant zijn eigen manier van steunbetuiging invullen. De ene klant levert ze in de andere wil hem verscheuren als extra steunbetuiging….
NOGMAALS NIKS IS VERPLICHT OF U HET DOET EN HOE U HET DOET!!!
Op deze manier kunnen wij toch wat omzet genereren in deze onzekere tijd.

Interesse in de cadeaubon? Dan kunt u kunt een e-mail sturen naar haarstudiohipp@gmail.com.

Voor alle klanten die een afspraak hebben de komende tijd u word echt gebeld, we hebben het heel erg druk met afbellen en zitten gemiddeld 5 tot 10 min met een klant aan de telefoon. Iedereen maakt zijn liefdevolle praatje en dat maakt ons blij maar het duurt daarom even.

Wij hopen jullie allemaal snel weer te zien.

Liefs,

Jolanda, Denise, Melisse, Michelle, Elise, Sophie en Robbin.